ATTITUDE PROBLEM

brabrabra

Thursday, April 22, 2010

bad day

hari ini hari paling sedih ,boring,penat,mengantuk sedunia..
x expect benda tu blh jadi..x nak buat mcm mana..org dah mintak kan..
kena terima la..walaupun x nak...
mungkin sebab ego sangat..tu yang sampai jd mcm tu..
blh je nak mengalah..tp ntah ek..setan ckp jgn kowt..
ishh...rindu la!!!!!!!mcm mana ni??sedih teruk punye ni!!
tapi kene blagak ok je depan die..buak relaks je..
hmmm.........rindu!!!
kalau diam masalah,bising pon masaah..mcm mana ni???
yang penting tgh rindu gila ni kat dia...
hmm..
so skrang pengajaran die adalah..mengalah je..tp bukan mengalah sebab kalah sbb sayang...haih..aku ni ckp je pandai.buat nye tak jugak..


(cuba untuk mengubah bad attitude yang ada dalam diri,dan ia mengambil masa)

yelah nak ubah perangai bukan senang k......

No comments:

Post a Comment