ATTITUDE PROBLEM

brabrabra

Monday, December 12, 2011

birthday atiq





bday syed atiq bin wan long..25/11/2011...
kena marah sebab menghilangkan diri dengan tiba2...dah merajuk pulak atiq ni..
dia tak tahu nak celebrate bday dia...
susah jugak nak buat surprise kan...tahu2 sampai muka dan merajuk..
haih...nasib baik sayng..kalau x...
heee.

saya sayang syed atiq



sayang ...i love u alone so much until i die...
bye sayang,
nak pegi jogging..
dengan pengarah hebat(naque arrifin) yang tengah riang ni..
nanti jumpa..

Friday, February 18, 2011

mengenangmu....

Takkan pernah habis air mataku
Bila ku ingat tentang dirimu
Mungkin hanya kau yang tahu
Mengapa sampai saat ini ku masih sendiri
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Adakah disana kau rindu padaku
Meski kita kini ada di dunia berbeda
Bila masih mungkin waktu berputar
Kan kutunggu dirimu …

Reff:
Biarlah ku simpan sampai nanti aku kan ada di sana
Tenanglah diriku dalam kedamaian
Ingatlah cintaku kau tak terlihat lagi
Namun cintamu abadi …

to - syed atiq





saya lepaskan awak untuk bebas berlari..
saya x dpt tahan keadaan macam ni..
saya tahu saya x diterima org2 yang sgt sayangkan awak..

Monday, December 20, 2010



memang ni bukan aku yang nyanyi...



ni gambar masa teater kanak2..memegang watak rapunzel..
tp malangnya rapunzel tidak mempunyai rambut yg cantik masa ni...

Thursday, November 25, 2010

Joe Brooks - Superman

Jessica jarrell - key to my heart lyrics on screen






i dedicate this song to my bf...
this song is one of the soundtrack in THE BACK-UP PLAN..